Riktlinjer för frakt

Tack för att du besöker och handlar hos Hennkel. Nedan hittar du de villkor som utgör vår leveranspolicy.


Handläggningstid för försändelser


Alla beställningar behandlas inom 24 timmar efter att beställningen har gjorts. Inga beställningar skickas eller levereras på helger och helgdagar.


Om vi upplever en hög volym av beställningar kan leveransen försenas. Vänligen räkna med extra dagar för leverans. Om det uppstår en betydande försening i leveransen av din beställning kommer vi att kontakta dig via e-post eller kontakta dig via e-post.



Fraktkostnader och beräknad leveranstid


Fraktkostnaderna för din beställning beräknas och visas när du går vidare till kassan.



Fraktmetod

Beräknad leveranstid

Kostnader för frakt

Standard

7-10 Arbetsdagar

Gratis


Försenade leveranser kan ibland förekomma.



Leveransbekräftelse och orderspårning



När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med en leveransbekräftelse som innehåller ditt/dina spårningsnummer. Spårningsnumret blir aktivt inom 2 till 5 arbetsdagar.



Tull, avgifter och skatter


Hennkel ansvarar inte för tullar och skatter som tas ut för din beställning. Eventuella avgifter som tas ut under eller efter leveransen är kundens ansvar.


När kan jag förvänta mig att få min beställning?


Den genomsnittliga leveranstiden är 7 till 21 arbetsdagar. Våra produkter levereras till dig direkt från tillverkaren. Vi kan sälja produkterna till ett lägre pris än våra konkurrenter tack vare vår unika affärsmodell som sparar pengar åt oss. Vi kan sälja till ett lägre pris än våra konkurrenter tack vare vår unika affärsmodell som gör att vi kan spara mycket pengar på lager- och transportkostnader. Vi står också för fraktkostnaderna.


Var är min beställning nu när den beräknade leveranstiden har passerat?


Tyvärr finns det en liten risk att en beställning blir försenad under leveransen. Ditt spårningsnummer, som du får via e-post, kan användas för att spåra statusen för din beställning.


Du har inte fått något tre dagar efter det planerade leveransdatumet? Vänligen kontakta oss via e-post på följande adress:

KONTAKT:
E-post: kundservice@henkel-stockholm.se
Tel: +1 217 769 4077

Glenxons, LLC
Business ID #: 6865291
120 MADEIRA DRIVE NE SUITE 219
ALBUQUERQUE, NM 87108

Jag är inte nöjd med min beställning!


Är du inte nöjd med din beställning? Vi ber uppriktigt om ursäkt och skulle vilja veta vad vi kan göra för att be om ursäkt. vad vi kan göra för att gottgöra. Vänligen skicka ett mail till kundservice@henkel-stockholm.se så ska vi se vad vi kan göra för att lösa problemet så snart som möjligt. Vi ska se vad vi kan göra för att lösa problemet så snart som möjligt!


Var kan jag hitta mitt spårningsnummer?


Vi mejlar dig ditt spårningsnummer så snart din vara har slutförts och skickats. Det kan ta 2-5 arbetsdagar innan ditt spårningsnummer är tillgängligt.


**Vi förväntar oss förseningar i leveransen av vissa produkter på grund av tillfälliga svårigheter med vår leverantör.


Vi behandlar beställningar från måndag till fredag. Vi skickar inte på allmänna helgdagar. Om de produkter som produceras är mycket efterfrågade kan behandlingstiden överstiga tre dagar.


**Våra leveranstider är uppskattningar; de är inte garanterade.