FAQ (vanliga frågor)

Tack för att du kontaktar oss! Har du en fråga om ditt paket? Läs först alla våra vanliga frågor eftersom de innehåller de vanligaste frågorna. Du kommer med största sannolikhet att hitta svaret här!


1. Var är mitt paket?

Våra paket har en genomsnittlig leveranstid på 7-14 arbetsdagar, vi behandlar beställningar inom 48 timmar, varefter du kommer att få ett e-postmeddelande med din spårningskod, därifrån kan du spåra ditt paket exakt! Vi ber dig att vänta på hela leveranstiden innan du kontaktar kundtjänst, tack.

2. Var kan jag hitta min spårningskod?

Så snart din beställning har skickats kommer du automatiskt att få din Track & Trace-kod. Det tar ca 3 till 5 dagar innan du får din Track & Trace. Kontrollera även din skräppost, ibland hamnar våra e-postmeddelanden där. Observera att det kan ta några arbetsdagar innan Track & Trace aktiveras.

3. Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din beställning med hjälp av det Track & Trace-nummer som du fick via e-post. Ange spårningsnumret på vår Track & Trace-sida för att spåra statusen för din leverans. Du kan göra detta på följande sida: track & trace.

4. Jag är inte nöjd med mitt paket.

Vänligen kontakta oss med en förklaring + foto/video av problemet, så hjälper vi dig så snart som möjligt.

Har du inte hittat det du letar efter? Klicka här för att kontakta vår kundtjänst. På grund av det stora antalet e-postmeddelanden som skickas till vår kundtjänst kan det ta upp till 24 timmar innan du får ett svar.


KONTAKT:
E-post: kundservice@henkel-stockholm.se
Tel: +1 217 769 4077

Glenxons, LLC
Business ID #: 6865291
120 MADEIRA DRIVE NE SUITE 219
ALBUQUERQUE, NM 87108